دو ابلاغ جدید در حوزه علمیه خراسان

تاریخ انتشار:

به گزارش خبرگزاری حوزه علمیه خراسان، آیت الله سید مصباح عاملی طی حکمی مسئولیت حوزه ریاست را به حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل کاظمی سپرد و در ابلاغی دیگر، حجت الاسلام و المسلمین محمد اسفندیاری را به عنوان مدیر دفتر امور مدارس حوزه علمیه خراسان معرفی کرد.
در حکم مدیر حوزه علمیه خراسان ضمن آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون و تقدیر و تشکر از تلاش های ارزشمند ایشان، به موجب ابلاغ اعلام شده، حجج اسلام و المسلمین سید ابوالفضل کاظمی و محمد اسفندیاری به ترتیب به عنوان مسئول حوزه ریاست و مدیر دفتر امور مدارس حوزه علمیه خراسان معرفی شدند.
آیت الله عاملی برای حجت الاسلام و المسلمین کاظمی که پیش از این در سمت مسئول حوزه مدیریت فعالیت داشت و نیز حجت الاسلام و المسلمین اسفندیاری، معاون پیشین پژوهش در مسئولیت جدید آرزوی توفیق کرده که با استمداد از حضرت بقیه الله(عج) منشا خدمات شایسته ای باشند.
گفتنی است ابلاغ های جدید بر اساس سازمان‌نمای کلی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان که اخیرا با تصویب شورای عالی این حوزه اعلام شده، صورت می گیرد.

دانشگاه ادیان و مذاهب واحد مشهد انتصاب های شایسته حجج اسلام و المسلمین سید ابوالفضل کاظمی و محمد اسفندیاری را به ایشان تبریک عرض می نماید و دوام توفیقات ایشان را در خدمت هر چه بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند باری تعالی مسئلت می نماید.

مطالب مشابه