واحد دانشگاه ادیان و مذاهب در مشهد در سال تحصیلی جدید از میان طلاب دانشجو می پذیرد

تاریخ انتشار:

واحد دانشگاه ادیان و مذاهب در مشهد در سال تحصیلی جدید از میان طلاب و فارغ التحصيلان دانشگاه های حوزوی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می پذیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمد غفوری‌نژاد، رئیس واحد دانشگاه ادیان و مذاهب ىر مشهد در گفت‌وگویی، ضمن اعلام امکان تحصیل در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه ادیان و مذاهب در مشهد مقدس گفت: دانشگاه ادیان و مذاهب واحد مشهد از سال 97 فعالیت خود را با همکاری حوزه علمیه خراسان در این شهر آغاز کرده است و هم‌اکنون حدود صد دانشجوی خراسانی در دوره‌های حضوری و غیرحضوری تحت پوشش این واحد است.

رئیس واحد دانشگاه ادیان و مذاهب در مشهد افزود: این واحد تجربه برگزاری دوره‌های دکتری در چهار رشته دین پژوهی، شیعه‌شناسی، وهابیت‌ شناسی و مذاهب کلامی، و رشته های شیعه شناسی و مدیریت رسانه را در مقطع کارشناسی ارشد دارد.

ایشان در ادامه با اشاره به برگزاری 7 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و يك رشته در مقطع دکتری در سال تحصیلی جدید گفت: واحد دانشگاه ادیان و مذاهب در مشهد در نظر دارد در سال تحصیلی جدید در رشته های شیعه شناسی، فرق تشیع، ادیان ابراهیمی، فلسفه اخلاق، ادیان و عرفان، و مطالعات زنان گرایش حقوق زن در اسلام با اعطای بورسیه تحصیلی و رشته فقه مقارن و حقوق جزای اسلامی بدون اعطای بورسیه از میان طلاب و فارغ التحصیلان دانشگاه های حوزوی در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو جذب نماید.

علاوه بر این، با توجه به استقبال گسترده داوطلبان متقاضی رشته دکتری مطالعات زنان، این واحد آمادگی دارد تا این رشته را در واحد مشهد برگزار نماید.

هیئت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب گفت: دانشگاه ادیان و مذاهب با هدف تربیت طلاب در زمینه های مربوط و گسترش فعالیت علمی این مرکز علمی در فضای مشهد در حال برنامه ریزی است و در همین راستا تسهیلات ویژه ای از قبیل اعطای بورسیه تحصیلی و برگزاری دوره در مشهد را برای طلاب خراسانی در نظر گرفته است.

گفتنی است طلاب و فارغ التحصيلان دانشگاه های حوزوی برای کسب اطلاعات بیشتر و  ثبت نام  تا 20 مرداد ماه می توانند به سایت azmoon.urd.ac.ir مراجعه نمایند.

همچنین داوطلبین گرامی با مراجعه به کانال ایتای واحد مشهد به آدرس @adyankh می توانند از اخرین اطلاعیه ها مطلع شوند و پرسش های خود را در خصوص دانشگاه ادیان و مذاهب و رشته های موجود و نحوه ثبت نام مطرح نمایند.

لازم به ذکر است آزمون ورودی در حوزه های مختلف از جمله شهر مشهد با نظارت سازمان سنجش در 28 مرداد ماه برگزار خواهد شد.

داوطلبان گرامی جهت مشاهده دفترچه کارشناسی ارشد می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دفترچه کارشناسی ارشد

همچنین برای مشاهده برنامه درسی و سرفصل های آموزشی رشته های کارشناسی ارشد واحد مشهد به لینک زیر مراجعه نمایید.

برنامه درسی و سرفصل های آموزشی

شما می توانید جهت اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره تلفن 05138551264 یا با آی دی @adyan_mashhad در پیام رسان ایتا تماس بگیرید.

 

مطالب مشابه