به همت معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل؛

اساتید و دانشجویان دانشگاه ادیان و مذاهب به جمهوری چک و اتریش سفر می‌کنند

تاریخ انتشار:

اساتید و دانشجویان دانشگاه ادیان و مذاهب با حضور در مجامع علمی و فرهنگی ضمن آشنایی و گفت‌وگو با اندیشمندان جمهوری چک و اتریش به ارایه دیدگاه‌های علمی خود خواهند پرداخت.

دوره علمی ویژه اساتید و دانشجویان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل دانشگاه ادیان و مذاهب در ادامه برنامه‌های خود برای آشنایی و تعامل هرچه بیشتر اساتید و دانشجویان با مراکز علمی و فرهنگی سراسر جهان، «سفر علمی – فرهنگی به جمهوی چک و اتریش» را برنامه‌ریزی می‌نماید.
این سفر علمی- فرهنگی که ویژه اساتید و دانشجویان دانشگاه ادیان و مذاهب می‌باشد در قالب یک دوره علمی به مدت ۱۱ روز در اردیبهشت ماه 1402 برگزار خواهد شد.
در این ویژه برنامه 11 روزه اساتید و دانشجویان دانشگاه ادیان و مذاهب با حضور در مجامع علمی و فرهنگی ضمن آشنایی و گفت‌وگو با اندیشمندان جمهوری چک و اتریش به ارایه دیدگاه‌های علمی خود خواهند پرداخت.

جزئیات برگزاری سفر به شرح ذیل می‌باشد:
زمان برگزاری سفر: اردیبهشت ماه ۱۴۰۲
تعداد روز‌های سفر: ۱۰ شب و ۱۱ روز
شهرهای مورد بازدید: ۳ شب پراگ، ۲ شب پلزن و ۱ شب اولوموتس، ۴ شب وین
برنامه‌های علمی: برنامه علمی و ارائه مقاله در دانشگاه وست بوهیما، بازدید از دانشگاه اولوموتس، بازدید و ارائه مقاله علمی در دانشگاه وین (به شرکت کنندگان در ورک‌شاپ علمی گواهی حضور و به کسانی که مقاله ارائه کنند گواهی ارائه مقاله ارائه از دانشگاه مقصد ارائه خواهد شد.)
ظرفیت: ۲۵ نفر

هزینه‌های سفر: ۱۱۶۰ یورو + هزینه پرواز
همه هزینه‌های سفر شامل اسکان در هتل ۳ یا ۴ ستاره در اتاق‌های ۳ یا چهار نفره، صبحانه، ناهار، رفت و آمد درون شهری (با اتوبوس و مترو)، حمل و نقل برون شهری (پراگ به پلزن، پراگ به اولوموتس و اولوموتس به وین)، ترنسفر فرودگاهی و ایستگاه قطار، بلیط رفت و برگشت در هزینه‌های سفر در نظر گرفته شده است
هزینه‌های جانبی و شخصی مانند: هزینه سفارت، ترجمه مدارک، عوارض خروج کشور، هزینه ورود به مکان‌ها مانند موزه ها و هر مکانی که ورودیه لازم داشته باشد به عهده شرکت کننده می‌باشد.

مهلت ثبت‌نام: ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۱
شرکت کنندگان باید توجه داشته باشند که حداقل یک هفته بعد از ثبت‌نام فرصت دارند که هزینه اولیه سفر جهت انجام امور ویزا و خرید بلیط را پرداخت نمایند.
شرایط سفر
• این سفر مخصوص اساتید و دانشجویان دکتری دانشگاه ادیان و مذاهب است. اساتید و اعضای هیئت علمی در اولویت قرار دارند.
• دانشجویان مقاطع دیگر در صورت عدم تکمیل سفر می‌توانند در این سفر شرکت کنند.
• برای حضور در سفر لازم است که وثیقه جهت بازگشت از سفر گذاشته شود.
• در صورت بالا بودن تقاضا در سفر قرعه‌کشی خواهد شد.
• حداقل سن همه شرکت‌کنندگان باید ۲۳ سال باشد.

 

زمان ثبت‌نام برای این دوره علمی به اتمام رسیده است.

 

مطالب مشابه