مدیرکل ارتباطات دانشگاه خبر داد؛

آمادگی دانشگاه ادیان و مذاهب برای پاسخ به سوالات و شبهات دینی و مذهبی

تاریخ انتشار:

تبیین و دفاع مستدل از مبانی فكری، تعلیمات دینی و آموزه‌های متعالی اسلام از جمله اهداف تأسیس دانشگاه ادیان و مذاهب بوده است.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام جعفر فخرآذر مدیر کل ارتباطات دانشگاه ادیان و مذاهب با اشاره به اهمیت پاسخگویی به شبهات و سوالات دینی در جامعه عنوان کرد این دانشگاه همچون گذشته آمادگی پاسخ به سوالات و شبهات دینی و مذهبی مخاطبان را دارد.

وی تاکید کرد دانشگاه ادیان و مذاهب به عنوان تنها دانشگاه تخصصی در حوزه ادیان و مذاهب نیازهای جامعه و مطالبات مردم در زمینه پرسش‌گری دینی را درک کرده و به منظور تمرکز و ارتقاء سطح پاسخگویی تلاش می‌کند این نیاز و مطالبه اجتماعی را تأمین نماید.

فخرآذر افزود: در حقیقت به دنبال تإکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر پاسخگویی نهاد‌ها و مراکز علمی به سوالات فکری و اعتقادی جامعه و در راستای جهاد تبیین، دانشگاه ادیان و مذاهب بر آن شد تا روندی که از گذشته آغاز کرده است را با قوت بیشتری ادامه دهد و با توجه به بهره‌مندی از اساتید برجسته در حوزه‌های مختلف از تمام ظرفیت‌های علمی خود برای پاسخگویی به این سوالات و شبهات استفاده کند.

مدیر کل ارتباطات دانشگاه ادیان و مذاهب دفاع از حریم دین و آفت‌هایی که در کمین جامعه است را از اهداف پاسخگویی به شبهات دانست و گفت: تبیین و دفاع مستدل از مبانی فكری، تعلیمات دینی و آموزه‌های متعالی اسلام از جمله اهداف تأسیس دانشگاه ادیان و مذاهب بوده است و یکی از راه‌های تحقق این هدف پاسخ‌گویی به شبهات و سوالات دینی و اعتقادی موجود در جامعه است.

فخرآذر اضافه کرد: برای تحقق این مهم بخشی در سایت دانشگاه ادیان و مذاهب به آدرس www.urd.ac.ir برای پاسخ به شبهات و سوالات دینی و مذهبی اختصاص دارد. مخاطبان می‌توانند با ورود به این بخش و تکمیل اطلاعات مورد نیاز، سوال یا شبهه خود را به مرکز پاسخگویی به سوالات و شبهات ارسال کنند. متخصصان بعد از دریافت سوال به آن پاسخ خواهند داد و برای فرد مورد نظر ارسال خواهند کرد.

وی درباره شیوه پاسخ‌دهی نیز گفت: این کار در مرحله اول به صورت کتبی خواهد بود اما اگر متخصصان احساس کنند که برای پاسخ‌گویی به سوالی خاص نیاز به گفتگوی تلفنی یا حضوری است، مراتب را به فرد مورد نظر اعلام خواهند کرد.

مطالب مشابه