نماینده مردم زاهدان تصریح کرد؛

شهید سجاد شهرکی‌نیا در کمک به مردم همیشه پیش‌قدم بود

تاریخ انتشار:

حجت‌الاسلام و المسلمین شهید سجاد شهرکی‌نیا همواره در امور مربوط به مردم پیش قدم بود به همین خاطر میان مردم محبوب بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین شهید سجاد شهرکی‌نیا

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مراسم بزرگداشت اولین شهید وحدت دانشگاه ادیان و مذاهب حجت‌الاسلام و المسلمین شهید سجاد شهرکی با حضور اساتید، دانشجویان، کارکنان، ریاست دانشگاه ادیان و مذاهب حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن نواب و همچنین نماینده محترم زاهدان در مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر فداحسین مالکی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، دکتر فداحسین مالکی نماینده محترم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: حجت‌الاسلام و المسلمین سجاد شهرکی‌نیا در هر عرصه‌ای که صحبت از کمک به مردم و خدمت به مردم بود پیش قدم بود. من شاهد تلاش‌های بسیار زیاد و جهادی ایشان در خصوص کمک به مردم استان بودم. بارها در مکان‌ها و زمان‌های مختلف از من و دیگر مسئولین استان جهت کمک به مردم و رفع برخی از نیازهای آنها درخواست کمک می‌کرد.

وی ادامه داد: او در زمینه کارهای تقریبی هم پیش قدم بود. به شدت ملاحظه داشت که میان شیعه و سنی، فارس و بلوچ، زابلی و بلوچ و به طور کلی هر دسته بندی دیگری فرقی قائل نشود و به مسئولین استان و بنده مدام تذکر می‌داد که کاری نکنید که استان دو قطبی یا چند قطبی شود. در همین حوادث اخیر قبل از آنچه که در زاهدان رخ داد با توجه به اینکه می‌دانست من در کمیسیون امنیت ملی مجلس هستم بارها به من گفت که حواس‌تان به استان باشد و کاری نکنید یا تصمیمی نگیرید که به دو قطبی شدن استان منجر شود.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت ایشان در این زمان ضربه سنگینی برای ما در منطقه بود. فعالیت‌های ایشان به نحوی بود که مورد احترام همه اقوام و مذاهب بود. وقتی که ایشان شهید شد برخی از علمای اهل سنت تماس ‌گرفتند و از شهادت ایشان به عنوان یک طلبه‌ای که با اندیشه وحدتی آنجا فعالیت می‌کرد اظهار ناراحتی ‌کردند.

وی ادامه داد: من با ایشان رابطه خوبی داشتم و همواره تلاش می‌کردم هر وقت به زاهدان می‌روم به مسجد ایشان بروم. گاهی اوقات هم ایشان من را فرا می‌خواند و به منزل برخی از شهدای استان می‌بردندو می‌گفت که خانواده شهدا به گردن ما حق دارند.

فداحسین مالکی گفت: ایشان در محلات فقیر نشین زهدان محبوب بودند چرا که همیشه به این محلات سر می‌زدند و از احوال این مردم مطلع بودند و تلاش می‌کردند که همواره به آنها کمک کنند. من خودم بارها شاهد این بودم که کمک‌هایی را جمع می‌کرد و می‌رفت به محلات فقیر نشین و به این مردم کمک می‌کرد.

وی ادامه داد: در امور استان هم ایشان بسیار فعال و پیگیر بود. گاهی من با ایشان جایی می‌رفتیم و قول می‌دادیم که کاری انجام دهیم. ایشان چند هفته بعد پیگیری می‌کرد و می‌گفت خوب نیست که شما قول دادید و این کار انجام نشده است و اگر احیانا مانعی بر سر کارهای عمرانی و یا دیگر درخواست مردمی در استان ایجاد می‌شد تماس می‌گرفت و می‌گفت که مثلا فلان کار انجام نشده است و فلان مسئول استانی این کاری که تصویب شده است را انجام نمی‌دهد.

نماینده مردم زاهدان در پایان گفت: من بسیار متاسف هستم که دیگر ایشان در بین مردم استان نیست و ما واقعا شخصیت بسیار برجسته‌ای را در استان از دست دادیم و نبودن ایشان کاملا احساس می‌شود. امیدوارم که ایشان در ذیل توجهات و رحمت الهی قرار بگیرد. به خانواده ایشان مخصوصا مادر بزرگوارشان تسلیت عرض می‌کنم.

sajad-shahraki23
sajad-shahraki23
sajad-shahraki22
sajad-shahraki21
sajad-shahraki20
sajad-shahraki19
sajad-shahraki18
sajad-shahraki17
sajad-shahraki16
sajad-shahraki13
sajad-shahraki12
sajad-shahraki11
sajad-shahraki10
sajad-shahraki9
sajad-shahraki8
sajad-shahraki7
sajad-shahraki6
sajad-shahraki5
sajad-shahraki4
sajad-shahraki3
sajad-shahraki2
sajad-shahraki1

مطالب مشابه