حجت الاسلام والمسلمین حامد شاه رفعتی خبر داد؛

بنیاد نیپون ژاپن 147 جلد کتاب به کتابخانه دانشگاه ادیان و مذاهب اهدا کرد

تاریخ انتشار:

با پیگیری‌های اداره کل امور بین‌الملل دانشگاه ادیان و مذاهب و حمایت‌های سفارت ژاپن بنیاد نیپون ژاپن ۱۴۷ جلد کتاب به زبان انگلیسی را به کتابخانه دانشگاه اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین حامد شاه رفعتی مدیرکل امور بین الملل دانشگاه ادیان و مذاهب گفت:به همت  اداره کل امور بین الملل دانشگاه ادیان و مذاهب و با هماهنگی بعمل آمده با سفارت ژاپن، بنیاد نیپون ژاپن به منظور گسترش همکاری علمی با دانشگاه ادیان و مذاهب و شناساندن دین، فرهنگ و تمدن کشور ژاپن به دانشجویان و پژوهشگران ایرانی، 147 جلد کتاب به زبان انگلیسی به کتابخانه تخصصی ادیان و مذاهب اهدا کرد.

وی اضافه کرد، این کتاب‌ها در موضوعات علمی مختلفی همچون فرهنگ، تمدن، تاریخ، ادیان، عرفان و تصوف، رسانه، زن و خانواده، صلح و جنگ، زبان و ادبیات و سیاست می‌باشند که قرار است به زودی در مراسمی از این کتاب‌ها رونمایی شود.

بنیاد نیپون یکی از بزرگترین موسسات عمومی در ژاپن است که در سال ۱۹۶۲ افتتاح شد. این بنیاد با هدف جامعه‌ای که در آن «همه از یکدیگر حمایت می کنند» تأسیس شده است. این هدف نیازمند حضور بخش‌های خصوصی و عمومی است تا دیدگاه متداول شهروندان، شرکت‌ها، NGOها، دولت‌ها و سازمان‌های بین المللی را ارتقاء دهد.

بنیاد نیپون ژاپن

مطالب مشابه