مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه ادیان و مذاهب خبر داد؛

صندوق رفاه دانشگاه آماده اعطای تسهیلات به دانشجویان می‌باشد

تاریخ انتشار:

دانشگاه ادیان و مذاهب در راستای تسهیل در امر تحصیل علاقه‌مندان به تحصیل در حوزه ادیان و مذاهب، اقدام به اعطای تسهیلات به دانشجویان می‌نماید.

صندوق رفاه دانشگاه، سید امین فضیلت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، سید امین فضیلت‌نژاد مدیر کل امور دانشجویی و رئیس صندوق رفاه دانشگاه ادیان و مذاهب در گفت‌وگو با روابط عمومی با اشاره به اینکه دانشجویان دانشگاه می‌توانند پس از ثبت‌نام در دانشگاه از تسهیلاتی که صندوق رفاه دانشجویی در اختیار آنها می‌‌گذارد استفاده کنند عنوان کرد: صندوق رفاه دانشجویان مانند هر سال آمده ارائه تسهیلات به دانشجویان گرامی است تا دانشجویان بتوانند با خیالی آسوده‌تر به تحصیل خود در دانشگاه بپردازند.

وی گفت: صندوق رفاه دانشگاه از دو طریق امکان ارائه تسهیلات به دانشجویان گرامی را دارد؛ دانشجویان گرامی می‌توانند هم مستقیما از صندوق رفاه دانشگاه تسهیلاتی را دریافت کنند و هم می‌توانند از امکانات و تسهیلاتی که صندوق رفاه وزارت علوم در اختیار آنها قرار می‌دهد تسهیلاتی را دریافت کنند.

رئیس صندوق رفاه تبیین کرد: پذیرفته‌شدگان می‌توانند پس از ثبت‌نام در دانشگاه، با مراجعه به صندوق رفاه دانشگاه ادیان و مذاهب، شهریه خود را با استفاده از این تسهیلات در طول دوره تحصیل، پرداخت نمایند. هم‌چنین می‌توانند با مراجعه به پورتال دانشجویی صندوق رفاه وزارت علوم، نسبت به دریافت وام دانشجویی اقدام نمایند.

وی ادامه داد : برای استفاده از تسهیلات اعطایی صندوق رفاه وزارت علوم لازم است پس از ورود به پورتال دانشجویی صندوق رفاه وزارت علوم به نشانی bp.swf.ir مراحل ثبت درخواست را دنبال نمایید.

مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه تصریح کرد: دانشجویان در صورتی که در مقاطع قبلی از تسهیلات صندوق رفاه استفاده نموده‌اند، وارد پورتال دانشجویی خود (نام کاربری (کد ملی)؛ کلمه عبور (کد ملی) شده و از منوی اطلاعات دانشجو اقدام به ثبت مقطع تحصیلی جدید نمایند. در غیر این صورت، از منوی ثبت‌نام دانشجوی جدید، اطلاعات هویتی، آموزشی و مقطع تحصیلی جدید خود را ثبت نمایند و پس از تأیید صندوق رفاه دانشگاه، وارد پورتال دانشجویی (کد کاربری (کد ملی) و کلمه عبور (کد ملی) خود شوند.

وی افزود: پس از ثبت درخواست، یک پیامک از طرف صندوق رفاه برای دانشجو ارسال می‌شود و درخواست وی در لیست انتظار قرار می‌گیرد و پس از تأیید صندوق رفاه دانشگاه جهت تأیید نهایی به صندوق رفاه وزارت علوم ارسال می‌شود.

رئیس صندوق رفاه دانشگاه ادیان و مذاهب تاکید کرد: دانشجویان پس از ثبت درخواست وام شهریه و در صورت تأیید آن توسط صندوق رفاه، به همراه ضامن یا ضامنین خود به یکی از دفاتر اسناد رسمی سراسر کشور مراجعه و تعهدنامه تسهیلات شهریه را طبق قوانین و ضوابط وزارت علوم تکمیل و به همراه گواهی کسر از حقوق ضامن یا ضامنین به امور دانشجویی دانشگاه ارائه نمایند.

مطالب مشابه