با حضور در دانشگاه ادیان و مذاهب؛

سفیر الجزایر با دکتر محمد مهدی تسخیری دیدار و گفت‌وگو کرد

تاریخ انتشار:

امیدوارم در آینده‌ای نزدیک این دیدارها به فعالیت‌های مشترک علمی و فرهنگی منجر شود.

به گزارش روابط عمومی، سفیر الجزایر، آقای علی عروج روز گذشته با حضور در دانشگاه ادیان و مذاهب ضمن بازدید از بخش‌های مختلف دانشگاه به گفت‌وگو و رایزنی با حجت‌السلام والمسلمین محمدمهدی تسخیری، معاون ارتباطات و امور بین‌الملل دانشگاه پرداخت.

بر اساس این گزارش سفیر الجزایر با حضور در ساختمان شهید بهشتی از کتابخانه تخصصی دانشگاه ادیان و مذاهب بازدید کرد. در این بازدید، مهدی محمدی شجاعی، مدیر کتابخانه‌ گزارشی از تعداد منابع کتابخانه، نحوه خدمات به دانشجویان و پژوهشگران، شرکت کتابخانه تخصصی دانشگاه ادیان و مذاهب در نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب و نحو گردآوری و مجموعه‌سازی کتابخانه ارائه داد.

در ادامه آقای علی عروج با حضور در دفتر معاون ارتباطات و امور بین‌الملل به بحث و تبادل نظر با حجت السلام والمسلمین تسخیری پرداخت. دکتر تسخیری در این دیدار ضمن اشاره به فعالیت‌های بین‌المللی دانشگاه و به تشریح تفاهم نامه‌های دانشگاه ادیان و مذاهب پرداخت و خاطر نشان کرد: سفر به الجزایر و بازدید از دانشگاه‌های آنجا و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با آن دانشگاه‌ها در دستور کار ما قرار دارد و إن‌شاءالله به زودی به آن جامه عمل می‌پوشانیم. امیدوارم که حضور سفیر محترم این کشور در دانشگاه ادیان و مذاهب تسهیل‌کننده این ارتباط باشد.

سفیر الجزایر نیز با ابراز خرسندی از حضور در دانشگاه ادیان و مذاهب، این دانشگاه را مهم و لازم برای جهان جدید و پیوند میان متفکران مسلمان دانست و ابراز امیدواری کرد که در آینده‌ای نزدیک این دیدارها به فعالیت‌های مشترک علمی و فرهنگی منجر شود.

مطالب مشابه