اطلاعیه پذیرش و ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان آزمون دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشور 1401

تاریخ انتشار:
ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان کارشناسی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، معاونت آموزش دانشگاه اطلاعیه‌ای جهت انجام امور ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشور 1401  منتشر کرده است که بر اساس آن دوطلبان پذیرفته می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. در این اطلاعیه آمده است که آن دسته از داوطلبان آزمون دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشور سال 1401 که نتیجه نهایی پذیرش ایشان قبول در یکی از کد رشته محل‌های دانشگاه ادیان و مذاهب می‌باشد باید براساس توضیحات ذیل اقدام به ثبت‌نام برای نیم‌سال اول سال تحصیلی 1401 نمایند.

 

راهنمایی ثبت‌نام پذیرفته شدگان آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۱ در دانشگاه ادیان و مذاهب 

ضمن عرض تبریک به پذیرفته‌شدگان نهایی ورودی جدید، اعلام می‌شود ثبت نام از پذیرفته‌شدگان در دو مرحله به صورت اینترنتی و حضوری صورت می‌گیرد. پذیرفته‌شدگان لازم است در زمان مقرر نسبت به ثبت‌نام اینترنتی اقدام نموده، پس از تکمیل ثبت‌نام اینترنتی با مراجعه حضوری به دانشگاه نسبت به تشکیل پرونده و ارایه مدارک لازم برای ثبت‌نام حضوری طبق برنامه زمانی تعیین شده اقدام نمایند. خواهشمند است به‌منظور تسهیل فرایند ثبت‌نام از نهایی شدن ثبت‌نام اینترنتی خود اطمینان حاصل نمایید.

 

برنامه زمانی برای ثبت‌نام

ثبت‌نام اینترنتی (مرحله 1) ایام هفته تاریخ
کلیه داوطلبان دوشنبه 07/06/1401
الی
پنج‌شنبه 17/06/1401
ثبت‌نام حضوری (مرحله 2) ایام هفته تاریخ ساعت
داوطلبان در کلیه رشته‌ها سه‌شنبه 08/06/1401 08:00 الی 13:00
الی
پنج‌شنبه 17/06/1401 08:00 الی 13:00

 

کلیه پذیرفته‌شدگان دکتری تخصصی براساس قوانین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در هنگام ثبت‌نام نهایی در دانشگاه ادیان و مذاهب باید مدرک تحصیلی پایه خود (کارشناسی‌ارشد و یا سطح سه حوزوی) را ارایه نمایند. مدرک تحصیلی ارایه شده ضمن دلالت بر فارغ‌التحصیلی از مقطع قبلی باید حاکی از فارغ‌التحصیلی پیش از تاریخ 31/06/1401 باشد. هرگونه مدرک فارغ‌التحصیلی با تاریخ بعد از 31/06/1401 قابل قبول نبوده و دانشجو در هر مرحله از تحصیل که قرار داشته باشد براساس قوانین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اخراج شده، عواقب بعدی آن برعهده دانشجو بوده و حق هیچ‌گونه اعتراض ندارد.

 

چنانچه داوطلبی بنابر دلایلی نتواند در هنگام ثبت‌نام این مدرک را ارایه نماید موظف است که فرم تعهد رفع کسری مدرک تحصیلی خود را چاپ نموده و با حضور در دانشگاه به تایید معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ادیان و مذاهب برساند.

 

فرم تعهد رفع کسری مدرک تحصیلی مختص پذیرفته‌شدگانی است که مدرک پایه (کارشناسی‌ارشد‌ و یا سطح سه) ندارند و فارغ التحصیل سال جاری می‌باشند و در هنگام ثبت‌نام دانشجوی سال آخر بوده‌اند. داوطلب مُلزم می‌باشد پیش از تکمیل مراحل ثبت‌نام این فرم را چاپ نموده و ضمن مراجعه حضوری، به تایید معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رسانده و در مراحل نهایی پذیرش فرم مذکور را ارایه نماید.

تذکر 1: در قسمت تعهدنامه‌ها، پذیرفته‌شدگان برای تکمیل ثبت‌نام اینترنتی باید کلیه تعهدنامه‌ها را تایید نمایند.

تذکر2: پذیرفته‌شدگان محترم باید برای پرداخت شهریه علی‌الحساب نیم‌سال اول تحصیلی خود مبلغ 100.000.000 ریال (ده میلیون تومان) پرداخت نمایند. این پرداخت در مرحله ثبت‌نام اینترنتی و از طریق درگاه پرداخت شهریه دانشگاه صورت خواهد پذیرفت.

 

برای اطلاع بیشتر و یا پاسخ‌گویی به سوال‌های پذیرفته‌شدگان پیرامون مسایل مالی و شهریه دانشجویی می‌توانید با شماره 32802610 – 025 (داخلی 160) تماس حاصل فرمایید.

 

تذکر3: کلیه داوطلبان محترم در زمان مراجعه حضوری به دانشگاه باید مدارک ذیل را همراه داشته باشند:

  1. اصل شناسنامه.
  2. اصل کارت ملی.
  3. 2 قطعه عکس 3×4 با زمینه سفید.
  4. مدرک وضعیت نظام وظیفه (ویژه دانشجویان مرد).
  5. اصل مدرک کارشناسی‌ارشد‌ و یا سطح سه حوزوی و یک نسخه تصویر آن.

تذکر 4: پذیرفته‌شدگان نهایی برای اطلاع از نحوه انتخاب واحد و برنامه درسی خود باید پس از دریافت شماره دانشجویی به دانشکده مربوط مراجعه نموده. برنامه کلاس‌ها در نیم‌سال اول تحصیلی 1402 – 1401 به این شرح است که انتخاب واحد از روز ‌شنبه مورخ 23/06/1401 الی چهارشنبه مورخ 27/06/1401 است و شروع کلاس‌های درسی از شنبه مورخ 02/07/1401 است.

 

تذکر 5: پذیرفته شدگان کد رشته محل‌های «حکمت هنر اسلامی» و «فلسفه هنر» باید توجه داشته باشند؛ ثبت‌نام ایشان همانند سایر دانشجویان می باشد. بر اساس تفاهم‌نامه همکاری بین موسسه آموزش‌عالی هنر و اندیشه اسلامی و دانشگاه ادیان و مذاهب کلاس‌ها و برنامه درسی و امتحانی ایشان بر عهده موسسه مذکور بوده و دانشجویان باید در مراحل تحصیل خود به شرایط و ضوابط موسسه مذکور پایبند باشند.

لینک ثبت‌نام اینترنتی

دانلود فرم تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان ترم آخر

 

 

آدرس دانشگاه ادیان و مذاهب (برای ثبت نام حضوری کلیه رشته‌ها):

دانشگاه ادیان و مذاهب، قم ـ پردیسان ـ روبروی مسجد امام صادق(ع) (تلفن تماس 02532802610)

آدرس موسسه هنر و اندیشه اسلامی (برای پذیرفته‌شدگان رشته حکمت هنرهای دینی و فلسفه هنر)

مدرسه اسلامی هنر، قم ـ بلوار بسیج (30 متری هنرستان) ـ نبش کوچه 20 (تلفن تماس 02537830782)

 

 

 

مراحل ثبت‌نام:

مطالب مشابه