ریاست دانشگاه با صدور پیامی ارتحال حضرت آیت الله محمد علي ناصری دولت آبادی را تسلیت گفت

تاریخ انتشار:
ارتحال آیت الله ناصری

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب با صدور پیامی ارتحال عالم عامل حضرت آیت الله محمد علي ناصری دولت آبادی(رضوان الله تعالی علیه) را تسلیت گفت.
متن پیام رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إذا مات المؤمن الفقيه ثلم في الإسلام ثلمة لايسدها شيء

درگذشت عالم ربانی و عارف صمدانی، حضرت آیت‌الله محمد علی ناصری دولت آبادی که ملجأ و ملاذ اهل معنا و جویندگان فضیلت و تقوا در اصفهان و ایران بود، مایه‌ی تأسف و تأثر همه‌ی کسانی شد که دل در گرو معرفت ولائی داشتند، به‌ویژه کسانی که محافل گرم ایشان را درک کرده بودند. مشتاقان و دلدادگان زیادی، از افادات و افاضات ایشان که محضری نورانی و مجلسی آسمانی داشت، بهره‌مند می‌شدند. برخی از شاگردان و دست‌پروردگان ایشان، امروزه هرکدامشان مجلس‌آرا و رونق‌بخش جمع‌ و تجمع‌های زیادی در گوشه و کنار این سرزمین هستند و همین نویدبخش استمرار راه روشن ایشان است.
اینجانب که انس و مراودت زیادی با آن عالمِ واصل داشتم و میان ایشان و مرحوم والدم نیز الفت و دوستی‌ای دیرپا برقرار بود، خود را سوگوار فقدِ آن مرحوم، و نیارمندِ تسلّی می‌دانم. تنها تسلّی‌بخش این سوگِ عظیم، توجه به لطف مستمرِ خدا و امید به حفظ یادگارها و مواریث ایشان توسط دست‌پروردگان ایشان است. از خدای بزرگ می‌خواهم که ایشان را با محمد و آل‌محمد(علیهم السلام)، محشور گرداند و به همه‌ی بازماندگان ایشان، به ویژه، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ جعفر ناصری، پسر ارشدشان، صبر واجر فراوان عنایت فرماید.

سید ابوالحسن نواب
رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب

مطالب مشابه