هر که دارد هوس کرب‌و بلا بسم‌الله؛

آغاز پیش ثبت‌نام کاروان پیاده روی اربعین دانشگاه ادیان و مذاهب

تاریخ انتشار:

داشتن همه شرایط اعلام شده از طرف ستاد اربعین از جمله داشتن گواهی تزریق دو دوز واکسن ضروری می‌باشد.

اردوی عتبات عالیات دانشگاه ادیان و مذاهب

به گزارش روابط عمومی دانشگاه از معاونت فرهنگی و اجتماعی، دانشگاه ادیان و مذاهب کاروان زیارتی عتبات عالیات را برای اعضای هیئت علمی و کارمندان دانشگاه از تاریخ ۱۴ الی ۲۰ شهریور ماه برگزار می‌‌کند.

بر اساس این گزارش، هزینه پیش‌بینی شده به صورت علی‌الحساب برای حضور در این سفر حدود ۳ میلیون و پانصد هزار تومان می‌باشد. در صورت محقق نشدن برخی هماهنگی‌های از پیش انجام شده ممکن است هزینه سفر مقداری افزایش یابد.

برای ثبت‌نام در این اردوی زیارتی علاقه‌مندان حتما باید در سامانه سماح شرکت کرده باشند. همچنین داشتن همه شرایط اعلام شده از طرف ستاد اربعین از جمله داشتن گواهی تزریق دو دوز واکسن ضروری می‌باشد. علاوه بر این کارمندان باید موافقت‌نامه از مسئول مافوق خود را نیز اخذ کنند.

ظرفیت پیش بینی شده برای این سفر ۸۰ نفر می‌باشد لذا در صورتی که تعداد ثبت‌نام کنندگان بیشتر از ظرفیت باشد از میان متقاضیانی که ثبت‌نام کردند، افراد شرکت کننده به صورت قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد.

علاقه‌مندان تا تاریخ ۷ شهریور مهلت دارند بعد از خواندن تعهدنامه، و واریز مبلغ ۵۰۰ هزار تومان علی‌الحساب به حساب ۰۱۰۵۶۵۸۸۲۲۰۰۲ به نام دانشگاه ادیان و مذاهب در بانک ملی، فرم ثبت‌نام را تکمیل کنند.

در صورت داشتن هر گونه سوال یا ابهامی می‌توانید با شماره 09913240534 جناب آقای ملک‌شاهی تماس حاصل فرمایید.

 

 

مطالب مشابه