رئیس دانشکده رسانه و ارتباطات خبر داد؛

همکاری‌های علمی فیما بین دانشگاه ادیان و مذاهب و دانشگاه کوفه گسترش می‌یابد

تاریخ انتشار:

 حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید محمد رضا نواب رئیس دانشکده رسانه و ارتباطات دانشگاه ادیان و مذاهب با دکتر یاسر لفته حسون رئیس دانشگاه کوفه دیدار و گفت‌وگو کرد.

دانشگاه کوفه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ مذاهب حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید محمد رضا نواب رئیس دانشکده رسانه و ارتباطات دانشگاه ادیان و مذاهب که در راس هیئتی از اساتید این دانشگاه در عراق به سر می‌برد با حضور در دانشگاه کوفه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این دانشگاه با دکتر یاسر لفته حسون رئیس دانشگاه کوفه دیدار و گفت‌وگو کرد.
دکتر سید محمدرضا نواب در این دیدار با اشاره به عمق فرهنگی و تمدنی عراق و مشترکات تاریخی و دینی دو کشور، بر گسترش همکاری‌های علمی فیمابین دانشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران با دانشگاه‌های عراق تاکید کرد.
وی با بیان این‌که دانشگاه کوفه یکی از مهمترین دانشگاه‌های کشور عراق است افزود؛ روابط علمی و فرهنگی بین مراکز علمی و فرهنگی می تواند باعث تحکیم روابط ملت‌ها و دولت‌ها باشد و ما امروز مفتخریم که در جمهوری اسلامی ایران و در دانشگاه ادیان و مذاهب میزبان دانشجویانی از سراسر جهان و مخصوصا کشور دوست و برادر، عراق هستیم.
رئیس دانشکده رسانه و ارتباطات ادامه داد؛ یکی از رسالت‌های مهم دانشگاه ادیان و مذاهب گسترش صلح و کاهش آلام بشری در سراسر جهان است و در این میان دانشگاه کوفه می‌تواند نقش ممتازی را ایفا نماید.
در ابتدای این دیدار دکتر یاسر لفته حسون رئیس دانشگاه کوفه ضمن اظهار خوش‌حالی از دیدار با رئیس دانشکده رسانه و ارتباطات دانشگاه ادیان و مذاهب و هیئت همراه بیان کرد: دانشگاه کوفه علاقه‌مند گسترش همکاری‌های علمی با دانشگاه ادیان و مذاهب می‌باشد و در این راستا گام‌های بسیار خوبی برداشته شده است.
رئیس دانشگاه کوفه همچنین با اشاره به نقش هدایت‌گری رسانه در جامعه جهانی امروز بیان کرد؛ دانشکده رسانه و ارتباطات دانشگاه ادیان و مذاهب می‌تواند در انتقال واقعیت‌های دینی،تاریخی و فرهنگی برای مردم دو کشور ایران و عراق نقش آفرین باشد.
گفتنی است در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید محمد رضا نواب و دکتر یاسر لفته حسون بر برگزاری دوره‌های مشترک علمی و تبادل استاد و دانشجو بین دانشگاه ادیان و مذاهب و دانشگاه کوفه تاکید کردند.

مطالب مشابه