در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)؛

دانشگاه ادیان و مذاهب در جشنواره «فرهنگ ملل در دانشگاه» حضور یافت

تاریخ انتشار:

دانشگاه ادیان و مذاهب در جشنواره «فرهنگ ملل در دانشگاه» که در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در شهر قزوین برگزار می‌شود شرکت کرده و روزانه میزبان بازدید کنندگان داخلی و خارجی می‌باشد.

جشنواره «فرهنگ ملل در دانشگاه»

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، جشنواره بین المللی فرهنگ ملل دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور با حضور نمایندگان ۲۱ ملیت از کشورهای مختلف جهان،سفرا و رایزنان فرهنگی کشورهای مختلف و همچنین مقامات کشوری و استانی در دانشگاه بین المللی امام خمینی ره و همچنین حضور دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار شد.
علاوه بر دانشگاه ادیان و مذاهب دانشگاه‌های دیگر کشور همچون دانشگاه تهران، امیر کبیر، خواجه نصیرالدین طوسی، بیرجند، ارومیه، شهرکرد، هنر اصفهان، مازندران، یزد و چندین واحد دانشگاه آزاد از جمله تهران، یادگار امام شهر ری، خراسان و کرج نیز در این جشنواره شرکت کرده‌اند.
این جشنواره بین المللی که با اهداف آشنایی دانشجویان با ظرفیت های فرهنگی کشور، ترویج پیام دوستی و مودت بین فرهنگ‌ها، ایجاد نشاط در دانشجویان ایرانی و غیرایرانی و تعریف فضای دانشگاه به عنوان فضایی پویا و دوستانه برای غرابت دانشجویان با یکدیگر، ایجاد بستر فرهنگی برای شکل گیری تعاملات سازنده دانشجویان برگزار شده است دارای ۱۲ غرفه از ملیت‌های مختلف است که مدیریت یکی از این غرفه‌ها به عهده دانشگاه ادیان و مذاهب می‌باشد.
غرفه فرهنگی دانشگاه ادیان و مذاهب هم در این جشنواره میزبان بازدید کنندگان خارجی و داخلی ؛ اعم از دانشجو و اساتید بود . در روز سوم ، 33 نفر از دانشجویان ایرانی و عراقی نیز در این نمایشگاه حضور پیدا کردند و بعد از شرکت در برنامه های دانشگاه بین المللی قزوین، از اماکن دیدنی در قزوین بازدید کردند.

مطالب مشابه