دیدار با مسئولان پژوهشکده معارف اهل بیت(ع)

دیدار مسئولان و اعضای گروه علمی دانشکده شیعه شناسی از پژوهشکده معارف اهل بیت(ع)

تاریخ انتشار:

در این دیدار که با حضور مسئولان و اعضای گروه علمی دانشکده شیعه‌شناسی برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین سبحانی ریاست محترم پژوهشکده ضمن خوش آمدگویی و خیر مقدم به مجموعه دانشکده، به معرفی مسئولین و مدیران گروه های علمی موجود در پژوهشکده پرداخته و گزارش مبسوطی از فعالیت های صورت گرفته و برنامه های در دست اقدام آن مرکز ارائه نمودند. ایشان تاکید کردند که امروز آنچه در کارهای پژوهشی لازم و ضروری است استفاده از افراد متخصص در هر کدام از عرصه های علمی و پژوهشی است. همچنین در ضمن این دیدار ایشان برخی از آثاری که در پژوهشکده معارف توسط اساتید و پژوهشگران به رشته تحریر درآمده و یا در نوبت چاپ قرار دارند را نیز معرفی نمودند.
در پایان این جلسه ایشان آمادگی پژوهشکده برای تعامل و همکاری دو جانبه در عرصه های آموزشی و پژوهشی با دانشکده را اعلام نموده و مقرر شد کارگروهی متشکل از اساتید دانشکده و پژوهشکده ضمن بررسی ظرفیت های طرفین، پیش نویسی را جهت عقد توافق نامه آماده نمایند.

در ادامه این دیدار ریاست دانشکده شیعه شناسی نیز ضمن ارائه گزارش از فعالیت های دانشکده و برنامه های در دست اقدام آن، آمادگی مجموعه دانشکده را جهت همکاری با پژوهشکده اعلام و ابراز امیدواری کردند که این دیدار فتح بابی برای تعامل و همکاری های بیشتر در جهات مختلف علمی و پژوهشی در حوزه های مختلف طرفین باشد.

 

 

 

مطالب مشابه