سازمان سنجنش آموزش کشور خبر داد؛

قابل توجه متقاضيان شركت كننده در آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1400

تاریخ انتشار:

به ‌اطلاع‌ متقاضيان شركت‌كننده در آزمون‌ كارشناسي‌ ارشد ناپيوسته سال 1400 مي‌رساند، با توجه به مصوبه نوزدهمين جلسه مورخ 11/10/1400 شوراي سنجش و پذيرش دانشجو در دوره‌هاي تحصيلات تکميلي، مقرر گردید مرحله تکمیل ظرفیت برای رشته محل‌هایی که ظرفيت آنها خالي مانده، همراه با رشته محل‌هاي جديد انجام شود. لذا متقاضياني که در آزمون مذکور شرکت کرده‌اند و مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، مي‌توانند از روز چهار‌شنبه 1400/10/22 تا روز دو‌شنبه 1400/10/27 بر اساس‌كارنامه نتايج اولیه آزمون، نسبت به انتخاب كدرشته محل‌هاي مورد علاقه خود به شرح جداول ذیل اين اطلاعيه (حداکثر 100 کدرشته محل) از مجموعه‌هاي امتحاني مجاز منحصراً از طريق درگاه اطلاع رساني اين سازمان اقدام نمایند.
يادآوري‌هاي مهم:
1- گـزينش‌ نهـايي‌ در هر يك‌ از كدرشته‌‌ محل‌هاي تحصيلي‌ اعلام شده در اين اطلاعيه، مطابق‌ شرايط و ضوابط مندرج‌ در دفترچه‌هاي‌ راهنماي شماره‌ 1 و 2 آزمون‌ كارشناسي‌ ارشد ناپيوسته‌ سال‌ 1400 انجام‌ خواهد شد.
2- آن‌ دسته‌ از متقاضياني كه‌ اسامي‌ آنان‌ به‌ عنوان‌ پذيرفته‌ شده‌ نهايي‌ در يكي‌ از كدرشته‌ محل‌هاي‌ تحصيلي‌ بورسيه‌ و يا داراي‌ شرايط خاص‌ اعلام‌ شده ‌است، حق‌ انتخاب كدرشته محل‌هاي مندرج در اين اطلاعيه را ندارند.
3- پذيرفته شدگان آزمون کارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1400 در صورت تمايل مي‌توانند در اين مرحله از پذيرش شرکت نمايند. لازم به تاکید است در صورت قبولي در اين مرحله، قبولي قبلي آنان لغو و با آنان همانند دانشجوي انتقالي رفتار خواهد شد و بايد در رشته قبولي جديد ثبت نام و ادامه تحصيل نمايند. لذا متقاضيان در اين خصوص دقت لازم را بعمل آورند.
4- نيمسال پذيرش دانشجو در هر يك از كدرشته محل‌هاي مندرج در اين اطلاعيه با توجه به امكانات و نظر دانشگاه يا مؤسسه محل قبولي، در اولين نيمسال تحصيلي ممكن خواهد بود.
5- در آن‌ دسته‌ از كدرشته‌هاي‌ امتحاني‌ كه‌ ظرفيت‌ اعلام‌ شده‌ جديد بيش‌ از يك‌ محل‌ تحصيل‌ باشد، متقاضيان در صورت‌ تمايل ‌مي‌‌توانند تمامي كدرشته‌ محل‌هاي‌ مورد علاقه‌ خود را به ترتيب‌ اولويت، انتخاب‌ نمايند.
6- هر متقاضي منحصراً مجاز به‌ انتخاب‌ كدرشته‌ تحصيلي‌ خواهد بود كه‌ در آزمون مجموعه امتحاني‌ مربوط شركت‌ و مجاز به انتخاب رشته بوده باشد. لازم به توضیح است فهرست کدضریب‌های مجاز هر متقاضی در سامانه انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت برای وی نمایش داده خواهد شد.
7- كدرشته محل‌هاي مربوط به مجموعه هاي امتحاني داراي آزمون عملي و تشريحي اين اطلاعيه را منحصراً متقاضياني كه قبلاً در آزمون‌هاي عملي و تشريحي شركت نموده‌اند مي‌توانند انتخاب نمايند.
8- متقاضيان در صورت لزوم مي‌توانند سئوال يا سئوالات خود را با بخش پاسخگويي اينترنتي سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی https://request.sanjesh.org و يا در روزها و ساعات اداري با شماره تلفن 42163-021  مطرح نمایند.

مطالب مشابه