معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی خبر داد؛

دانشگاه ادیان و مذاهب در مقطع کارشناسی دانشجو می پذیرد

تاریخ انتشار:

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ادیان و مذاهب از پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت صرفاً براساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ( ورودی بهمن 1400) در رشته‌های فقه و حقوق اسلامی و شیعه شناسی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛طبق اعلام این معاونت،كليه داوطلبان علاقمند به تحصيل در رشته‌هاي تحصيلي شیعه‌شناسی (کدرشته 15523) و فقه و حقوق اسلامی(کد رشته 15524) (اعم از داوطلباني كه در آزمون سراسري سال 1400 ثبت‌نام نموده و يا ننموده‌اند) مي‌توانند ضمن مشخص نمودن رشته مورد علاقه خود، با به همراه داشتن مدارك مندرج در دفترچه راهنما و با توجه به موارد ذیل در مقطع کارشناسی دانشگاه ادیان و مذاهب ثبت‌نام کنند.

شرایط داوطلبان مقطع کارشناسی بدون آزمون

1- تمامی متقاضيان مي‌بايست حداكثر تا تاریخ 1400/10/30 داراي مدرك ديپلم كامل متوسطه نظام قديم (دوره چهارساله) يا پيش‌دانشگاهي و يا كارداني (فوق ديپلم) در نظام جدید و یا دیپلم نظام 6 – 3 – 3 بوده باشند.
2- هر داوطلب منحصراً مي‌تواند در يك گروه آزمايشي و يك كدرشته محل متقاضي شود. بديهي است در صورت ثبت‌نام داوطلب در دو كدرشته و يا در دو مؤسسه، اطلاعات وي از بانك اطلاعات پذيرفته‌شدگان يكي از موسسات بر اساس ضوابط سازمان سنجش آموزش کشور حذف خواهد شده.
3- داوطلبان مي‌بايست در زمان ثبت‌ اطلاعات در سامانه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص كدرشته مورد علاقه خود دقت و توجه لازم را بعمل آورند. بديهي است پس از ثبت، كدرشته محل ثبت شده براي داوطلبان قابل تغيير و يا تعويض نيست.
تبصره: البته ویرایش اطلاعات تا پایان فرصت ثبت‌نام ممکن است.
4- كليه متقاضيان «مرد» مي‌بايست در زمان ثبت‌نام و شركت در اين مرحله از پذيرش دانشجو، از نظر نظام وظيفه منعي براي ادامه تحصيل نداشته باشند.

جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید:

32802610 -025 (داخلی 103) پاسخ‌گویی پیرامون مسایل پذیرش و مراحل ثبت‌نام.
 32802610 – 025 (داخلی 110 و یا 155) پاسخگویی پیرامون مسایل و تعهدات مالی دانشجویان

برای ثبت‌نام اینجا را کلیک کنید

 

 

مطالب مشابه