رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب با وزیر آموزش عالی و تحقیقات علمی کشور عراق دیدار و گفت وگو کرد

تاریخ انتشار:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب،رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب در ادامه دیدارهای خود در عراق با دکتر نبیل کاظم عبدالصاحب، وزیر آموزش عالی و تحقیقات علمی عراق دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب،با اظهار خوشحالی از دیدار دکتر نبیل عبدالصاحب،از مسئولین آموزش عالی و تحقیقات علمی عراق برای سفر به ایران دعوت به‌عمل آورد.
 در این دیدار که با حضور ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا اباذری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد، برگزار شد،مسائل مختلف علمی و دانشگاهی مورد بحث وبررسی قرار گرفت و از جهت‌گیری وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی عراق، برای توجه به الزامات کیفی و در نظر گرفتن استانداردها در زمینه‌های آموزش آکادمیک در سطح تحصیلات مقدماتی و تحصیلات تکمیلی، قدردانی شد.
دکتر نبیل کاظم عبدالصاحب وزیر آموزش عالی کشور عراق نیز ضمن خوشامدگویی،از ایران به عنوان کشوری دوست و با پیشنه تاریخی که مهد بسیاری از دانشمندان سرشناس است، نام برد.
ایشان ضمن اشاره به علاقمندی جوانان عراقی جهت تحصیل در دانشگاه‌های کشور ایران، از طرح های ارائه شده جهت افزایش سطح همکاری‌ها استقبال کرده و بر برگزاری جلسات تخصصی بین مسئولین دو کشور تا حصول نتیجه مطلوب تاکید کرد.
گفتنی است:حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی تسخیری معاون ارتباطات و امور بین الملل دانشگاه ادیان و مذاهب و دکتر علی محمدی عراقی مدیر کل حوزه ریاست دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب را در سفر به عراق همراهی می کنند.

مطالب مشابه