معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی خبر داد:

تدریس رشته های متنوع دانشگاه ادیان و مذاهب به سه زبان بین المللی

تاریخ انتشار:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر رحمان بوالحسنی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی در گفت‌وگو با روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب از برگزاری کلاس‌های درس در 23 رشته به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی خبر داد.

وی شرط برگزاری این دوره‌ها را به حد نصاب رسیدن و علاقه‌مندی پذیرفته‌شدگان اعلام کرد و گفت: با توجه به ماهیت بین‌المللی دانشگاه ادیان و مذاهب و ضرورت تسلط به زبان‌های روز دنیا، دانشگاه ادیان و مذاهب آمادگی دارد تا در سال تحصیلی آینده، در صورت به حد نصاب رسیدن و علاقه‌مندی پذیرفته‌شدگان، هر یک از 23 رشته مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه ادیان و مذاهب را علاوه بر زبان فارسی، به زبان عربی یا انگلیسی برگزار کند.

بوالحسنی گفت: در این زمینه تمهیدات لازم اندیشده شده است و امیدواریم با استقبال علاقه‌مندان، شاهد تدریس به سه زبان برای اولین بار در ایران در دانشگاه ادیان و مذاهب در کلیه رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد باشیم.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ادیان و مذاهب هم‌چنین افزود: پیش‌تر فراخوان تحصیل رشته شیعه‌شناسی به زبان انگلیسی را منتشر کردیم که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. برای این عزیزان دوره‌های کوتاه‌مدت ویژه برگزار کرده‌ایم و ان شاء الله از مهرماه شاهد برگزاری این دوره خواهیم بود.

بوالحسنی در پایان گفت: با توجه به استقبال دانشجویان عراقی از دانشگاه ادیان و مذاهب، چند سالی است که در چندین رشته، تدریس به زبان عربی در حال انجام است و از این پس، دانشجویان ایرانی نیز می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند.

مطالب مشابه