نشست مجازی «خاورمیانه و جایگاه محور مقاومت» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار:
خاورمیانه و جایگاه محور مقاومت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه از خبرگزاری ایکنا، نشست «خاورمیانه و جایگاه محور مقاومت» به همت مدیریت همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) به صورت مجازی برگزار می‌شود.

این نشست فردا چهارشنبه، ۲۵ آبان، با همکاری گروه علوم سیاسی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و کمیته روابط بین‌الملل انجمن علوم سیاسی ایران برگزار می‌شود.

«منطقه‌گرایی، مقاومت و مقابله با صهیونیسم» عنوان سخنرانی حسین رحال، استاد دانشگاه لبنان در این نشست اعلام شده است و خانم «لور ابی خلیل»، استاد دانشگاه لبنان نیز درباره «نقش آینده مقاومت در نظام منطقه‌ای و بین‌المللی» در آن سخنرانی خواهد کرد.

همچنین عباس خامه‌یار، معاون فرهنگی دانشگاه ادیان و مذاهب و استاد علوم سیاسی این دانشگاه در این برنامه سخنرانی خود با عنوان «رژیم صهیونیستی، صد و اندی سال پس از بیانیه بالفور» را ارائه خواهد داد.

مدیر نشست شیخ «فادی رضا»، پژوهشگر جامعه‌شناسی در دانشگاه صیدا و مدرس حوزه‌های علمیه در لبنان خواهد بود و این نشست فردا ساعت ۲۰ تا ۲۲ به وقت تهران(۱۸:۳۰ تا ۲۰:۳۰ به وقت بیروت) در بستر مجازی « https://meet.google.com/ugu-rqnn-wsu » برگزار می‌شود.

این برنامه به زبان عربی و با ترجمه هم‌زمان برگزار خواهد شد و حضور در آن برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.