دانشگاه ادیان و مذاهب
  ورود به سامانه
نام کاربری
 
وب سایت دانشگاه
سامانه جامع آموزش
سامانه آموزش مجازی
پست الکترونیک
کلمه عبور
AR EN FA
 
آخرین مطالب

معاونت اداری و مالی و مدیریت ها

 
تاریخ انتشار: 1393/02/24    

معاون اداری و مالی

مدیر امور اداری

مدیر امور مالی

مدیر امور دانشجویی

------------------------------------------------------------------------------------------------------

معاونت اداری و مالی

 

 

 

 

 

 

 

معاون اداری و مالی: علی‌رضا آراسته‌فرد

مقام مافوق: رئیس دانشگاه

تحصیلات: کارشناسی ارشد

وظایف و اختیارات معاون اداری و مالی:

  • برنامه‌ریزی، سازماندهی، هماهنگی و نظارت بر کلیه‌ی فعالیت‌های مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی و مدیریت امور مالی
  • نظارت بر حسن اجرای کلیه قوانین و مقررات مربوط به امور استخدامی، مالی و معاملاتی دانشگاه
  • ارائه طرح‌های لازم جهت پیشبرد امور اداری و مالی و ایجاد زمینه‌ همکاری با سایر دانشگا‌ه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی دولتی و غیردولتی در راستای اهداف دانشگاه
  • ارائه گزارش‌های لازم به رییس دانشگاه در خصوص وظایف مربوط به واحدهای تحت نظر
  • نظارت بر پرداخت‌های مدیریت‌ امور مالی دانشگاه
  • ساماندهی و برنامه‌ریزی لازم جهت افزایش بهره‌وری، درآمدزائی و توسعه منابع مالی
  • تهیه و اجراى طرح‌هاى رفاهى کارکنان با توجه به امکانات اجرایى دانشگاه در چارچوب ضوابط و مقررات مربوطه
  • تهیه و تدارک تمامى نیازمندی‌های خدماتی- پشتیبانی دانشگاه
  • نظارت بر کمیسیون معاملات دانشگاه
  • ارائه برنامه‌های اجرایی اداری و مالی برای رشد کمی و کیفی در معاونت مربوطه با همکاری سایر اعضاء در راستای طرح جامع راهبردی و چشم‌انداز دانشگاه

معاونت اداری و مالی دارای سه مدیریت امور اداری، امور مالی و امور دانشجویی می‌باشد

 

مدیریت امور اداری

 

 

 

 

 

 

 

مدیر امور اداری: محسن مدرسی

مقام مافوق: معاون اداری و مالی

تحصیلات: کارشناسی

شرح وظایف مدیر امور اداری:

  • اجرای سیاست‌های ابلاغی مراجع ذیصلاح در امور اداری، استخدامی و پشتیبانی
  • نظارت بر اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی اولیه به تخلفات اداری کارکنان و ارجاع مراتب به هسأت رسیدگی به تخلفات اداری 
  • اجرای طرح تکریم ارباب رجوع
  • رسیدگی به درخواست‌های تأمین کالا (مصرفی و ملزومات اداری، فنی و مهندسی و نگهداری) و نظارت بر تحویل اجناس و لوازم خریداری شده با هماهنگی مدیریت امور مالی
  • دریافت، ثبت، توزیع و ارسال کلیه پرونده‌ها و مکاتبات دانشگاه از طریق دبیرخانه
  • بررسی، تجزیه و تحلیل وضعیت موجود نیروی انسانی دانشگاه به منظور پیش‌بینی و اجرای آموزش‌های ضمن خدمت مورد نیاز کارکنان در چارچوب ضوابط و مقررات مربوطه
  • پیش‌بینی و انجام امور مربوط به ارتقاء شغلی کارکنان از طریق کمیته طبقه‌بندی مشاغل در چارچوب ضوابط و مقررات مصوب هیأت امناء دانشگاه
  • ایجاد و نگهداری بانک اطلاعات پرسنلی و سوابق خدمتی و اداری کارکنان و اعضاء هیأت علمی دانشگاه
  • فراهم آوردن امکانات رفاهی برای کارکنان و اعضاء هیأت علمی دانشگاه
  • تهیه پیش‌نویس‌ کلیه احکام کارگزینی کارکنان و اعضاء هیأت علمی و قراردادهای استخدامی و همکار علمی جهت ارائه به مراجع ذیربط با رعایت قوانین و مقررات مربوطه
  • کنترل حضور و غیاب اعضای هیأت علمی، پژوهشگران و کارکنان دانشگاه از لحاظ موظفی، مرخصی، مأموریت، اضافه کاری و ...
  • جمع‌آوری و تهیه گزارش کارکرد ماهانه اعضای هیأت علمی، محققان و کارکنان اجرایی و ارائه آن به مدیرت امور مالی جهت محاسبه و پرداخت حقوق
  • ارزشیابی سالیانه کارکنان دانشگاه
  • نظارت بر تهیه نقشه طرح‌های عمرانی دانشگاه
  • پیگیری و هماهنگی مربوط به انعقاد قرارداد با نیروهای خدماتی، فضای سبز، آشپزخانه، تأسیسات، حمل و نقل و ... در چارچوب آیین‌نامه مالی و معاملاتی دانشگاه و نظارت بر حسن اجرای آن
  • نظارت و ارزیابی فنی بر عملکرد پیمانکاران عمرانی و نظارت فنی و تحویل پروژه‌های احداثی و پیگیری نواقص و عیوب احتمالی

 

مدیریت امور مالی

مدیر امور مالی: علی فروغی

مقام مافوق: معاون اداری و مالی

تحصیلات: کارشناسی

شرح وظایف و اختیارات مدیر امور مالی:

  • تنظیم، طبقه‌بندی و کنترل حساب‌های هزینه‌ای و درآمدی عمومی، اختصاصی و موارد متفرقه
  • نظارت و کنترل حساب تنخواه‌گردان‌ها و بهینه‌سازی روش‌ها و شیوه‌‌های مربوطه
  • جذب اعتبارات سالیانه تخصیص یافته، اعم از جاری، طرح تملک دارائی‌های سرمایه‌ای، عواید اختصاصی و سایر منابع
  • همکاری با خزانه‌دار و حسابرس منتخب هیأت امناء دانشگاه
  • تنظیم صورت‌های مالی دانشگاه
  • تهیه اطلاعات مالى در مورد دریافت‌ها و پرداخت‌ها، اعتبارات و تعهدات و نگهداری دفاتر مالی و ارائه گزارش‌ها و خلاصه حساب‌های مختلف درآمدی و هزینه‌ای به ریاست دانشگاه
  • تهیه و ارسال ترازنامه دانشگاه به کمیسیون دائمی هیأت امناء
  • نظارت مالی بر حسن اجرای قراردادها و پروژه‌های عمرانی و ثبت اسناد و استخراج صورت‌های مالی مربوطه
  • کنترل مغایرت‌های بانکی و به هنگام نمودن آخرین وضعیت نقدینگی حساب‌های جاری دانشگاه
  • اعمال ممیزی به منظور ایجاد سیستم کنترل و رسیدگی به اسناد هزینه‌های ارائه شده از واحدها بر اساس اصول حسابداری و قوانین مصوب
  • اطمینان از صحت عملیات و ثبت در دفاتر رسیدگی به اسناد، سیستم‌های حقوق و مزایای پرسنل از نظر انطباق با مقررات 

انجام کلیه امور مربوط به دفتر‌داری و تنظیم حساب‌ها و همچنین شماره‌گذاری و صورت‌برداری کامل از اموال منقول و غیر منقول دانشگاه

 

مدیریت امور دانشجویی

 

 

 

 

 

 

 

 

مدیر امور دانشجویی: سید امین فضیلت‌نژاد

مقام مافوق: معاون اداری و مالی

تحصیلات: کارشناسی ارشد

شرح وظایف و اختیارات مدیر امور دانشجویی:

  • بررسی و تصمیم‌گیری درباره مسائل و مشکلات دانشجویی 
  • نیاز‌سنجی کمبود فضا و تجهیزات مناسب خوابگاه‌های دانشجویی و سالن غذاخوری جهت گزارش به معاونت
  • انجام خدمات مربوط به پرداخت تسهیلات دانشجویی
  • برقراری بیمه دانشجویی
  • برنامه‌ریزی و نظارت بر حسن اجرای امور تغذیه دانشجویان
  • انجام کلیه‌ی امور مربوط به دانشجویان شاهد و ایثارگر نظیر ارائه تسهیلات و کمک هزینه تحصیلی
  • تلاش برای رفع تنگناهای خدمات رسانی به دانشجویان
  • هماهنگی امور دانشجویی در دانشکده‌ها و مؤسسات وابسته
  • نظارت بر انجام امور مربوط به مشاوره و راهنمایى دانشجویان در زمینه‌هاى تحصیلى، شغلى، شخصی و  ...
  • تأمین و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به دانشجویان
  • اجرای طرح­های فوق‌برنامه فرهنگی، علمی، سیاسی، اجتماعی، ورزشی و هنری
  • ارتباط و همکاری با مراکز و نهاد­های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور به‌منظور بهبود سطح فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه
  • برگزاری جشن­های فارغ­التحصیلی با همکاری روابط عمومی
  • زمینه­سازی فعالیت­های فرهنگی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه، متناسب با اهداف و وظایف دانشگاه
  • نظارت بر فعالیت‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشگاه 
  • ایجاد تسهیلات لازم در خصوص فعالیت­های ورزشی به‌منظور تشویق و ترغیب دانشجویان جهت شرکت در فعالیت‌های ورزشی
  • برنامه‌ریزی و نظارت برای توسعه آموزش‌های عقیدتی، سیاسی، اخلاقی و فرهنگی از طریق برگزاری کلاس‌های آموزشی و سمینارها و مجامع فرهنگی، فکری و سیاسی دانشگاهی و نظارت بر آن‌ها و بهره‌وری هماهنگ از توان موجود نهاد‌های اسلامی و انقلابی
  • برگزاری جشن ازدواج دانشجویی، عمره دانشجویی و اردوها و سفرهای علمی و فرهنگی پس از تصویب در شورای دانشجویی- فرهنگی
  • ارائه تسهیلات لازم و نظارت بر نشریات دانشجویی
  • پیگیری امور اداری و مالی انجمن‌ها، تشکل‌ها و کانون‌ها و همکاری در تحقق برنامه‌ها و فعالیت‌هایشان 
  • اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و فعالیت‌های دانشجویی از طریق نشریات و نیز سایت‌های خبری
  • ارزیابی سالیانه‌ی فعالیت‌ها انجمن‌ها، تشکل‌ها و کانون‌ها و تشویق اقدامات برتر


نظرات
نام *
پست الکترونیک *
متن *
کد امنیتی *

Captcha
دانشگاه ادیان و مذاهب


نشانی: ایران - قم - پردیسان
تلفن: 32802610 25 98+
فکس: 32802627 25 98+
کد پستی: 3749113357
صندوق پستی: 37185 - 178
پست الکترونیکی: info@urd.ac.ir
سامانه پیامکی: 3000135789

دانشکده ها

دانشکده شیعه شناسی
دانشکده ادیان
دانشکده مذاهب
دانشکده فلسفه
دانشکده زن و خانواده
دانشکده عرفان
دانشکده مجازی

خدمات فناوری اطلاعات

سامانه جامع آموزش
سامانه آموزش مجازی
سامانه پذیرش دانشجو
سامانه اتوماسیون اداری
پست الکترونیک
جستجو در کتابخانه
کتابخانه دیجیتال

بیانیه رسالت

دانشگاه ادیان و مذاهب، نخستین دانشگاه تخصصی ادیان و مذاهب در ایران، برخاسته از حوزه علمیه، ضمن شناخت ادیان و مذاهب و تعامل و گفت و گو با پیروان آنها با تکیه بر مشترکات، در جهت همبستگی انسانی، تقویت صلح، کاهش آلام بشری، گسترش معنویت و اخلاق و معرفی عالمانه اسلام بر اساس آموزه های اهل بیت علیهم السلام به پژوهش و تربیت نیروی انسانی متخصص اقدام می نماید.

طراحی، توسعه و پشتیبانی: کویر سبز