دانشگاه ادیان و مذاهب
  ورود به سامانه
نام کاربری
 
وب سایت دانشگاه
سامانه جامع آموزش
سامانه آموزش مجازی
پست الکترونیک
کلمه عبور
AR EN FA
 

معاونت اداری و مالی و مدیریت ها

 
تاریخ انتشار: 1393/02/24    

معاون اداری و مالی

مدیر امور اداری

مدیر امور مالی

مدیر امور دانشجویی

------------------------------------------------------------------------------------------------------

معاونت اداری و مالی

 

 

 

 

 

 

 

معاون اداری و مالی: علی‌رضا آراسته‌فرد

مقام مافوق: رئیس دانشگاه

تحصیلات: کارشناسی ارشد

وظایف و اختیارات معاون اداری و مالی:

  • برنامه‌ریزی، سازماندهی، هماهنگی و نظارت بر کلیه‌ی فعالیت‌های مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی و مدیریت امور مالی
  • نظارت بر حسن اجرای کلیه قوانین و مقررات مربوط به امور استخدامی، مالی و معاملاتی دانشگاه
  • ارائه طرح‌های لازم جهت پیشبرد امور اداری و مالی و ایجاد زمینه‌ همکاری با سایر دانشگا‌ه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی دولتی و غیردولتی در راستای اهداف دانشگاه
  • ارائه گزارش‌های لازم به رییس دانشگاه در خصوص وظایف مربوط به واحدهای تحت نظر
  • نظارت بر پرداخت‌های مدیریت‌ امور مالی دانشگاه
  • ساماندهی و برنامه‌ریزی لازم جهت افزایش بهره‌وری، درآمدزائی و توسعه منابع مالی
  • تهیه و اجراى طرح‌هاى رفاهى کارکنان با توجه به امکانات اجرایى دانشگاه در چارچوب ضوابط و مقررات مربوطه
  • تهیه و تدارک تمامى نیازمندی‌های خدماتی- پشتیبانی دانشگاه
  • نظارت بر کمیسیون معاملات دانشگاه
  • ارائه برنامه‌های اجرایی اداری و مالی برای رشد کمی و کیفی در معاونت مربوطه با همکاری سایر اعضاء در راستای طرح جامع راهبردی و چشم‌انداز دانشگاه

معاونت اداری و مالی دارای سه مدیریت امور اداری، امور مالی و امور دانشجویی می‌باشد

 

مدیریت امور اداری

 

 

 

 

 

 

 

مدیر امور اداری: محسن مدرسی

مقام مافوق: معاون اداری و مالی

تحصیلات: کارشناسی

شرح وظایف مدیر امور اداری:

  • اجرای سیاست‌های ابلاغی مراجع ذیصلاح در امور اداری، استخدامی و پشتیبانی
  • نظارت بر اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی اولیه به تخلفات اداری کارکنان و ارجاع مراتب به هسأت رسیدگی به تخلفات اداری 
  • اجرای طرح تکریم ارباب رجوع
  • رسیدگی به درخواست‌های تأمین کالا (مصرفی و ملزومات اداری، فنی و مهندسی و نگهداری) و نظارت بر تحویل اجناس و لوازم خریداری شده با هماهنگی مدیریت امور مالی
  • دریافت، ثبت، توزیع و ارسال کلیه پرونده‌ها و مکاتبات دانشگاه از طریق دبیرخانه
  • بررسی، تجزیه و تحلیل وضعیت موجود نیروی انسانی دانشگاه به منظور پیش‌بینی و اجرای آموزش‌های ضمن خدمت مورد نیاز کارکنان در چارچوب ضوابط و مقررات مربوطه
  • پیش‌بینی و انجام امور مربوط به ارتقاء شغلی کارکنان از طریق کمیته طبقه‌بندی مشاغل در چارچوب ضوابط و مقررات مصوب هیأت امناء دانشگاه
  • ایجاد و نگهداری بانک اطلاعات پرسنلی و سوابق خدمتی و اداری کارکنان و اعضاء هیأت علمی دانشگاه
  • فراهم آوردن امکانات رفاهی برای کارکنان و اعضاء هیأت علمی دانشگاه
  • تهیه پیش‌نویس‌ کلیه احکام کارگزینی کارکنان و اعضاء هیأت علمی و قراردادهای استخدامی و همکار علمی جهت ارائه به مراجع ذیربط با رعایت قوانین و مقررات مربوطه
  • کنترل حضور و غیاب اعضای هیأت علمی، پژوهشگران و کارکنان دانشگاه از لحاظ موظفی، مرخصی، مأموریت، اضافه کاری و ...
  • جمع‌آوری و تهیه گزارش کارکرد ماهانه اعضای هیأت علمی، محققان و کارکنان اجرایی و ارائه آن به مدیرت امور مالی جهت محاسبه و پرداخت حقوق
  • ارزشیابی سالیانه کارکنان دانشگاه
  • نظارت بر تهیه نقشه طرح‌های عمرانی دانشگاه
  • پیگیری و هماهنگی مربوط به انعقاد قرارداد با نیروهای خدماتی، فضای سبز، آشپزخانه، تأسیسات، حمل و نقل و ... در چارچوب آیین‌نامه مالی و معاملاتی دانشگاه و نظارت بر حسن اجرای آن
  • نظارت و ارزیابی فنی بر عملکرد پیمانکاران عمرانی و نظارت فنی و تحویل پروژه‌های احداثی و پیگیری نواقص و عیوب احتمالی

 

مدیریت امور مالی

مدیر امور مالی: علی فروغی

مقام مافوق: معاون اداری و مالی

تحصیلات: کارشناسی

شرح وظایف و اختیارات مدیر امور مالی:

  • تنظیم، طبقه‌بندی و کنترل حساب‌های هزینه‌ای و درآمدی عمومی، اختصاصی و موارد متفرقه
  • نظارت و کنترل حساب تنخواه‌گردان‌ها و بهینه‌سازی روش‌ها و شیوه‌‌های مربوطه
  • جذب اعتبارات سالیانه تخصیص یافته، اعم از جاری، طرح تملک دارائی‌های سرمایه‌ای، عواید اختصاصی و سایر منابع
  • همکاری با خزانه‌دار و حسابرس منتخب هیأت امناء دانشگاه
  • تنظیم صورت‌های مالی دانشگاه
  • تهیه اطلاعات مالى در مورد دریافت‌ها و پرداخت‌ها، اعتبارات و تعهدات و نگهداری دفاتر مالی و ارائه گزارش‌ها و خلاصه حساب‌های مختلف درآمدی و هزینه‌ای به ریاست دانشگاه
  • تهیه و ارسال ترازنامه دانشگاه به کمیسیون دائمی هیأت امناء
  • نظارت مالی بر حسن اجرای قراردادها و پروژه‌های عمرانی و ثبت اسناد و استخراج صورت‌های مالی مربوطه
  • کنترل مغایرت‌های بانکی و به هنگام نمودن آخرین وضعیت نقدینگی حساب‌های جاری دانشگاه
  • اعمال ممیزی به منظور ایجاد سیستم کنترل و رسیدگی به اسناد هزینه‌های ارائه شده از واحدها بر اساس اصول حسابداری و قوانین مصوب
  • اطمینان از صحت عملیات و ثبت در دفاتر رسیدگی به اسناد، سیستم‌های حقوق و مزایای پرسنل از نظر انطباق با مقررات 

انجام کلیه امور مربوط به دفتر‌داری و تنظیم حساب‌ها و همچنین شماره‌گذاری و صورت‌برداری کامل از اموال منقول و غیر منقول دانشگاه

 

مدیریت امور دانشجویی

 

 

 

 

 

 

 

 

مدیر امور دانشجویی: سید امین فضیلت‌نژاد

مقام مافوق: معاون اداری و مالی

تحصیلات: کارشناسی ارشد

شرح وظایف و اختیارات مدیر امور دانشجویی:

  • بررسی و تصمیم‌گیری درباره مسائل و مشکلات دانشجویی 
  • نیاز‌سنجی کمبود فضا و تجهیزات مناسب خوابگاه‌های دانشجویی و سالن غذاخوری جهت گزارش به معاونت
  • انجام خدمات مربوط به پرداخت تسهیلات دانشجویی
  • برقراری بیمه دانشجویی
  • برنامه‌ریزی و نظارت بر حسن اجرای امور تغذیه دانشجویان
  • انجام کلیه‌ی امور مربوط به دانشجویان شاهد و ایثارگر نظیر ارائه تسهیلات و کمک هزینه تحصیلی
  • تلاش برای رفع تنگناهای خدمات رسانی به دانشجویان
  • هماهنگی امور دانشجویی در دانشکده‌ها و مؤسسات وابسته
  • نظارت بر انجام امور مربوط به مشاوره و راهنمایى دانشجویان در زمینه‌هاى تحصیلى، شغلى، شخصی و  ...
  • تأمین و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به دانشجویان
  • اجرای طرح­های فوق‌برنامه فرهنگی، علمی، سیاسی، اجتماعی، ورزشی و هنری
  • ارتباط و همکاری با مراکز و نهاد­های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور به‌منظور بهبود سطح فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه
  • برگزاری جشن­های فارغ­التحصیلی با همکاری روابط عمومی
  • زمینه­سازی فعالیت­های فرهنگی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه، متناسب با اهداف و وظایف دانشگاه
  • نظارت بر فعالیت‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشگاه 
  • ایجاد تسهیلات لازم در خصوص فعالیت­های ورزشی به‌منظور تشویق و ترغیب دانشجویان جهت شرکت در فعالیت‌های ورزشی
  • برنامه‌ریزی و نظارت برای توسعه آموزش‌های عقیدتی، سیاسی، اخلاقی و فرهنگی از طریق برگزاری کلاس‌های آموزشی و سمینارها و مجامع فرهنگی، فکری و سیاسی دانشگاهی و نظارت بر آن‌ها و بهره‌وری هماهنگ از توان موجود نهاد‌های اسلامی و انقلابی
  • برگزاری جشن ازدواج دانشجویی، عمره دانشجویی و اردوها و سفرهای علمی و فرهنگی پس از تصویب در شورای دانشجویی- فرهنگی
  • ارائه تسهیلات لازم و نظارت بر نشریات دانشجویی
  • پیگیری امور اداری و مالی انجمن‌ها، تشکل‌ها و کانون‌ها و همکاری در تحقق برنامه‌ها و فعالیت‌هایشان 
  • اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و فعالیت‌های دانشجویی از طریق نشریات و نیز سایت‌های خبری
  • ارزیابی سالیانه‌ی فعالیت‌ها انجمن‌ها، تشکل‌ها و کانون‌ها و تشویق اقدامات برتر


نظرات
نام *
پست الکترونیک *
متن *
کد امنیتی *

Captcha
دانشگاه ادیان و مذاهب


نشانی: ایران - قم - پردیسان
تلفن: 32802610 25 98+
فکس: 32802627 25 98+
کد پستی: 3749113357
صندوق پستی: 37185 - 178
پست الکترونیکی: info@urd.ac.ir
سامانه پیامکی: 3000135789

دانشکده ها

دانشکده شیعه شناسی
دانشکده ادیان
دانشکده مذاهب
دانشکده فلسفه
دانشکده زن و خانواده
دانشکده مجازی

خدمات فناوری اطلاعات

سامانه جامع آموزش
سامانه آموزش مجازی
سامانه پذیرش دانشجو
سامانه اتوماسیون اداری
پست الکترونیک
جستجو در کتابخانه
کتابخانه دیجیتال

بیانیه رسالت

دانشگاه ادیان و مذاهب، نخستین دانشگاه تخصصی ادیان و مذاهب در ایران، برخاسته از حوزه علمیه، ضمن شناخت ادیان و مذاهب و تعامل و گفت و گو با پیروان آنها با تکیه بر مشترکات، در جهت همبستگی انسانی، تقویت صلح، کاهش آلام بشری، گسترش معنویت و اخلاق و معرفی عالمانه اسلام بر اساس آموزه های اهل بیت علیهم السلام به پژوهش و تربیت نیروی انسانی متخصص اقدام می نماید.

طراحی، توسعه و پشتیبانی: کویر سبز